Kombinasjonen av markedsføring og teknologi står Mathildes hjerte nært. Hun har erfaring med salgs -og markedsarbeid og i Berg Allum skal hun jobbe mye med de digitale kanalene – særlig sosiale medier. Mathilde jakter stadig på de beste løsningene, og ser alltid muligheter.  Hun er utdannet Siviløkonom og skrev sin masteroppgave om innovasjoner og implementering av ny teknologi i virksomheter. 

Mathilde er en av dem som alltid har ment 24 timer i døgnet ikke er nok, så effektivitet er veldig viktig. Hun sløser ikke med tid på unødvendige ting og kommer raskt til poenget. Hun planlegger godt og er god til å forenkle arbeidsprosesser, alltid med fokus på resultatene. Mathilde er har alltid vært veldig opptatt av mennesker – og er akkurat passe avslappet, samtidig som hun får ting gjort.

P.S. Mathilde er også utdannet innen idrett, og er treningsinstruktør på fritiden. Dette har resultert i en musikksmak bestående av gammel techno, russelåter og syre-remixer. Så har du fest – hold henne langt unna anlegget!