CRM / relasjons-markedsføring

Det digitale toget har allerede forlatt perrongen – og det gjelder å henge med. Skal du lykkes på sikt må du eie relasjonen til kundene dine.

CRM handler om å skreddersy kommunikasjonen til mottakerne dine, slik at du får mer fornøyde kunder – som kjøper mer! I grenselandet mellom markedsføring og teknologi, ligger det uendelig med muligheter. Dette kan vi mye om. Med dagens teknologi ligger det også muligheter for å automatisere mer, slik at skreddersøm er mulig selv om du ikke har mye tid.

Husk! CRM er ikke ”ja eller nei”, det er ikke ”big data eller ingenting” – det finnes mange steg i mellom der, som gjør at du kan bygge sterkere relasjoner med kundene dine og tjene mer på dem, uten å måtte investere i avanserte systemer og får inn en hel IT-avdeling.

Vi vet hvilke systemer som finnes der ute og vi har mye erfaring med hvordan bygge opp et smart løp for CRM – som gir deg vekst!