Kontakt oss

CRM-strategi (relasjonsmarkedsføring)

Alle snakker om hype-ordene ”big data”, ”marketing automation” og ”inbound marketing”. Vi foretrekker å snakke et språk kundene våre forstår, for egentlig handler jo dette bare om at digital markedsføring har gjort det mulig å være enda mer relevant i budskapene dine – og at du kan ha bedre timing på kampanjene mot rett folk.

(For eksempel: Hvis jeg akkurat har pusset opp hele huset er jeg veldig lite interessert i annonser for maling, fliser og møbler. Da er det ikke noe vits å kaste bort pengene på dem. Men hvis jeg er midt i oppussingen er jeg veldig mottakelig for inspirasjon, tips, triks og produkter knyttet til huset mitt. Da gjelder det å være på plass som annonsør.)

Alle lurer på det samme: Hvordan komme i gang med smart digital kommunikasjon? Hva trenger jeg av systemer? Krever det IT-ressurser? Hvor mye tid må jeg bruke på å lage innhold og sende ut? Hvordan sikrer jeg kost/nytte?

Dette får du svar på i en CRM strategi. Vi starter med målet og legger en plan for hvordan komme dit. Mange blir skremt av CRM, for det virker så voldsomt. Slapp av, det er ikke det. Du kan begynne helt smått og bygge sten på sten. Men du MÅ begynne, og du må gjøre det nå. Hvis ikke blir du forbigått av konkurrentene dine om få år.

 

Hva koster en CRM-strategi?

  • Pris fra kr 50 000,-
  • Avhenger kompleksitet: Antall produkter/ tjenester, antall kundegrupper, antall markeder etc.