Kontakt oss

Kommunikasjonsstrategi

HAR DU SVAR PÅ DISSE 8 SPØRSMÅLENE?

  1. Hvem er konkurrentene deres? (Kategori)
  2. Hvem er dere til for? (Målgrupper)
  3. Hva er viktig for dem? (Markedsinnsikt)
  4. Hvorfor skal de velge dere? (Konkurransefortrinn)
  5. Hvordan skal dere ”pakke inn” produktet? (Budskap)
  6. Hvorfor skal de tro på dere? (Bevis)
  7. Hva slags stil og tone ønsker dere å ha (Merkepersonlighet)
  8. Hva slags visuelt uttrykk skal bygge merkevaren dere?

Har du svar på dette, så er du godt på vei til å kunne lage gode markedskampanjer som virker. Hvis du er usikker, så kan vi hjelpe deg med den viktige strategien. Når denne er på plass blir det faktisk ganske lett å vite hva du skal kommunisere og hvordan. Du sikrer en rød tråd og du sparer mye tid i hverdagen.

Hva koster det å lage en kommunikasjonsstrategi?

  • Pris fra kr. 50 000 og oppover
  • Det avhenger av hvor mye dere allerede har svar på, konkurransebildet, hvor komplekse målgrupper og produkter dere har, hvor mye innsikt dere sitter på og mye mer.