DHT Corporate Finance

DHT Corporate Finance er et av Norges ledende rådgivningsmiljøer innen kjøp og salg av virksomheter, verdivurdering og forretningsutvikling. Gjennom dyp bransjeinnsikt, spesialisert rådgivning og lang erfaring, er de foretrukken partner for svært mange SMB-bedrifter.  En fantastisk gjeng med inkluderende, jordnære og fine folk, som det har vært en drøm å samarbeide med. Skal du kjøpe eller selge din virksomhet, anbefaler vi du kontakter dem på dht.no.

DHT er et ledende norsk rådgivningsmiljø med fokus på M&A – transaksjonsrådgivning, verdivurderinger og virksomhetsutvikling. DHT har over 30 års erfaring som tiltrodd rådgiver og besitter bred operasjonell erfaring innen disse tjenesteområdene.

Strategi

DHT har lite behov for å drive tradisjonell markedsføring, arbeidet de gjør er markedsføring nok i seg selv. Men selv om DHT ikke skal drive med annonsering, er det viktig å huske at kommunikasjon er alt man gjør og alle steder man synes. Det er nettsiden, presentasjoner, hva ansatte sier om selskapet og hvordan de opptrer på Linkedin. Det var behov for en tydelig kommunikasjonsstrategi for å få en rød tråd og et solid fundament på tvers av kommunikasjonsflater.

Vi bisto DHT med å definere en kortfattet og tydelig kommunikasjonsstrategi som inneholdt disse elementene:

  • Hvem er vi til for? (Målgrupper)
  • Hva er viktig for dem? (Innsikt)
  • Hva skal vi fortelle? (Budskap)
  • Hva er vår stil og tone?
  • Hva er vår merkepersonlighet?

Dette dannet grunnlaget for designarbeidet,  alle tekster på nettsiden og presentasjoner.

Design

Basert på ny strategi, har vi oppgradert designet for DHT, på tvers av kommunikasjonsflater

  •  Logo oppgradering: Vi har gitt logoen en facelift ved å stramme opp typografien og gi den litt mer særpreg. Det var viktig å ikke gjøre logoen helt ugjenkjennelig, så derfor ble formen og plassering av elementene beholdt.
  • Ny fargepalett og designelementer: Fargepaletten ble modernisert, og vi tilførte en sjøgrønn farge som krydrer opp i en blå hverdag. Vi har også laget «graf» elementet som en dekor i ulike varianter
  • Ny nettside: Vi har totalrenovert nettsiden med både design og tekster.
  • Nye bilder: Det var behov for nye bilder som bedre reflekterte hvem DHT er, i tråd med kommunikasjonsstrategien. Vi utvikle ny fotomanér og sammen med fotograf Dag Nordsveen, var vi på fotoshoot og tok nye profilbilder og gruppebilder.

 

Kunde

DHT Corporate Finance

Trenger du hjelp av oss?

Ta kontakt