En pressesak er mer troverdig enn f.eks. betalt annonsering, tilnærmet gratis – og bidrar i tillegg til å gjøre merkevaren...
Alle bedrifter ønsker seg positiv medieomtale, men det kan være vanskelig å få saken på. Vi hjelper mange av våre...
Lurer du på hva vi designere bruker tid på når vi skal utforme en ny logo og visuell profil for...
Våre beste tips for å lykkes med markedsføring når selskaper slås sammen. Hvilken logo skal vi bruke nå? Hva skal...
Har du en helhetlig visuell profil og en god strategi i bunnen, vil du fremstå enda mer profesjonell. Vi, Jannicke...
En journalist får ti-, kanskje hundretalls tips, hver dag. Og ingen lager saker for å være greie – de er...
Hvis du ønsker bedre synlighet og flere konverteringer gjennom Google bør du sette opp en Google bedriftsprofil (også kjent som...
Skal du lokke investorer til din start-up eller selskapsutvidelse, så gjelder det å ha en investorpresentasjon som treffer blink.
Tross kriser, en pågående pandemi og en verden i stadig raskere digital utvikling står nyhetsbrev og e-postmarkedsføring fortsatt som et...
Vi brenner for markedsføring og vil gjerne dele både kunnskap og entusiasme rundt faget. Derfor har vi satt oss et...