Innowin
Innowin kom til oss med et ønske om å bli mer synlige – både for potensielle kunder og generelt i markedet. Målet var klart: styrke merkevaren. De ønsket å bygge en tydelig digital tilstedeværelse og lansere en nettside som speiler den kvaliteten de leverer hver dag. Vi i Berg Allum fikk gleden av å bli med på denne reisen.
Dette har vi levert:
– Workshop
– En helhetlig kommunikasjonsstrategi
– Design: oppdatering av farger og grafiske elementer
– Web: design og utvikling av nettside
– Innhold og annonser til sosiale medier.
Det er en kunst å gjøre ting enkelt, uten å kompromisse på kvalitet og tempo. Den kunsten behersker dere! Enkel kommunikasjon, høy kvalitet, jordnært og «på». Berg Allum anbefales for dere som vurderer fornyelse eller forbedring av egen markedsføring
Art Ree, Innowin
Strategi
Innowin har siden oppstarten vokst gjennom oppsøkende salg og tett kundedialog. Nå ønsket de å ta denne suksessen videre inn i en mer digital strategi.
Vi startet det hele med en workshop der de ansatte deltok. Her gjennomførte vi ulike gruppeoppgaver for å få innsikt i temaer som målgrupper, budskap og merkepersonlighet, som ga et godt grunnlag for å kartlegge videre behov. Målet var å lage en strategi som løfter frem både fagkompetansen deres og verdien de skaper for kundene sine – samtidig som den viser frem selskapet som en attraktiv arbeidsplass.
Design
Med bakgrunn i en solid strategi og en allerede etablert visuell profil, utviklet vi nettside for Innowin. Vi utvidet den eksisterende fargepaletten med noen jordtoner og tilføyde nye grafiske elementer som gir et helhetlig og moderne preg. De ansatte ble bevisst fremhevet på forsiden og nettsiden ble designet for å være brukervennlig og tydelig. Med en stil og tone som fremstår trygg, jordnær og profesjonell. Vi la stor vekt på at designet skulle løfte frem Innowins tjenester og kultur på en visuell og varm måte som appellerer til både kunder og potensielle ansatte.
Kommunikasjon og synlighet
Med en tydelig handlingsplan og målrettet tilstedeværelse i digitale kanaler har Innowin nå en kommunikasjon som matcher den kvaliteten de leverer. Vi har utviklet innhold med fokus på både merkevarebygging og employer branding, som har engasjert deres målgrupper og gitt tydelige resultater. Innowin har gått fra å være nesten usynlige digitalt til å bli en tydelig og synlig aktør i sin bransje.
Innowin