Orkla
Hjulpet Orkla med strategi og CRM/relasjonsmarkedsføring, samt prosjektledet et større digitaliseringsprosjekt.
Orkla er leverandør av kjente merkevarer som Jif, Blenda, Grandiosa og Fun Light til dagligvarehandel, storhusholdning, faghandel, apotek- og bakerimarkedet.
Høsten 2015 bisto vi Orkla med prosjektledelse av en del av et større digitaliseringsprosjekt for selskapet. De hadde et behov for en person som kunne fungere i grenseland mellom IT og Marketing, denne jobben kunne vi gjøre basert på vår erfaring med CRM. Vi kartla CRM-behovet i alle Orklas selskaper og vi bisto i prosessen med å velge leverandører inn i prosjektet.
DETTE GJORDE VI FOR ORKLA:
- CRM/relasjonsmarkedsføring
- Strategi
- Management for hire
Vi har også vært engasjert av PlussTid, som er Orklas lojalitetsprogram for barnefamilier – et svært vellykket konsept. Her bisto vi med en strategi for optimalisering og vekst.
Videre har vi holdt CRM-workshop i Orkla Medieforum, hvor mediesjefene i alle selskapene sitter.