NAV
Utviklet et helt nytt konsept for hørselshemmede i Vestfold, med merke – og kommunikasjonsstrategi, navn, slagord og design.
I 2015 startet NAV en spennende rådgivningstjeneste for hørselshemmede i Vestfold. De ønsket å konseptualisere denne tjenesten, og vi ble kontaktet i forbindelse med dette arbeidet. Et utrolig spennende prosjekt, hvor vi fikk jobbe med å bygge en merkevare helt fra bunn. Ikke minst fikk vi mulighet til å lære mer om en funksjonshemming og samarbeide med mange flotte folk.
DETTE GJORDE VI FOR NAV:
- Strategi- og markedstiltak
- Merkevareplattform
- Design
- Profilmanual
- Brosjyre
NAV ønsket å lage en rådgivningstjeneste for hørselshemmede i Vestfold, og trengte i derfor en strategi for hvordan de skulle kommunisere denne tjenesten og for hvem de skulle kommunisere til. Vi utarbeidet en merkeplattform, hvor vi definerte merkefordeler, målgrupper og besluttet å kalle tjenesten for ”Auris Hørselsveiledning”. Vi laget også et slagord, designmanual og utarbeidet en brosjyre for tjenesten.