Nextcom
Har hjulpet Nextcom med merke- og kommunikasjonsstrategi, og gitt dem et realt visuelt løft.
Den oppdaterte profilen, de nye nettsidene, og strategien bak, har vært som et friskt pust og vi ser det gjør en stor forskjell i salgsarbeidet. Produktet har hele tiden vært det samme, men kommunikasjonen har løftet oss til et nytt nivå. Spesielt har det vært viktig å ha en gjennomtenkt strategi i bunnen. Den gir oss en tydelig rød tråd i all kommunikasjon.
Thomas Wolf
Gründer og daglig leder
Nextcom har gjennom 12 år bygget et CRM-system som gjør arbeidshverdagen enklere for salg- og servicebedrifter. Kundene ser bedre effektivitet og lønnsomhet, og elsker systemet.
Samtidig fikk Nextcom tilbakemeldinger om at bedriftsprofilen og nettsiden ikke sto i stil med selve systemet. De hadde også utfordringer med å kommunisere hvorfor potensielle kunder skal velge dem fremfor de store internasjonale aktørene.
Nextcom: Tidligere nettsider
Vi utviklet derfor ny kommunikasjonsstrategi, logo og profil til Nextcom, samt nye produktpakker og -beskrivelser. I samarbeid med EasyWeb Norge utviklet vi også nye nettsider, inkludert tekst og bilder. Et viktig element i arbeidet var å gjøre det tydeligere for kundene «what´s in it for me». Med slagordet «Flyt gir fart», tydelige merkefordeler og produktpakker tilpasset de ulike målgruppene, hjalp vi Netcom frem til en forbedret kommunikasjon.
Nextcom: Nye nettsider
DETTE GJORDE VI FOR NEXTCOM:
- Kommunikasjonsstrategi
- Design av logo og profil
- Webdesign
- Tekstarbeid
- Valg av bilder
- PowerPoint-mal