Vi vil dele kunnskap – meld deg på vårt nyhetsbrev
Vi brenner for markedsføring og vil gjerne dele både kunnskap og entusiasme rundt faget. Derfor har vi satt oss et mål å dele mer av hva vi kan i vårt nyhetsbrev. Vi ønsker å være til inspirasjon og hjelp både for kundene våre og andre med interesse for faget.
Meld deg på og få nyttige tips
Våre nyhetsbrev skal gi deg nytteverdi – på ekte. Det er målet vårt. Derfor kommer våre nyhetsbrev med svært ujevne mellomrom. De kommer når vi har noe relevant å dele – og når vi får tatt oss tid til å lage det (kundene kommer først). Dette får du i nyhetsbrevene våre:
- Våre beste maler, tips og råd på markedsføringsrelaterte tema
- For eksempel mal for markedsplan, tips til bedre synlighet på Google, hvordan du holder en god digital presentasjon, osv.
- Rapporter
- Når vi gjør undersøkelser deler vi resultatene med dere. Sist B2B-rapporten, som vi lagde i mai
- Markedsførings-nyheter
- Når det har kommet noe nytt innen markedsføring som vi har testet, så deler vi våre erfaringer. Men vi er ikke en nyhetskanal for marketing. Der er det andre dere bør følge (se tips under)
- Invitasjoner
- Når vi kan møtes igjen en vakker dag (forhåpentligvis i løpet av våren), har vi ambisjoner om å invitere følgerne våre til både litt faglig og sosialt igjen
Meld deg på nyhtesbrevet vår her
Hvilke andre nyhetsbrev og grupper anbefaler vi?
Det er flere enn oss som vil dele kunnskap. Her er våre favoritter:
- Valen-Utvik: Spesialister på sosiale medier med mye bra
- Hans-Petter Info: Gode oppdateringer på nyheter i marketing/tech verdenen
- Brand Management professionals på Linkedin. Mange som deler tips og rapporter om merkevarebygging
- Kampanje: Daglige nyheter fra markedsføringsbransjen
- The Marketoonist – bare for gøy. Morsomme tegneserie-striper som marketing nerds som oss synes er veldig festlig.